Ważna informacja dla Klientów Progress GPS
Szanowni Klienci,
w związku z rozwojem pandemii koronowirusa (COVID-19), nasza firma zdecydowała się na pracę zdalną naszych współpracowników z działu obsługi Klienta, administracji i działu handlowego. Dział Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji zarówno telefonicznie jak i mailowo od poniedziałku do piątku w skróconych godzinach od 08:00 do 16:00.
Na chwile obecną w miarę możliwości zapewniamy również obsługę techniczno-serwisową, z zachowaniem maksymalnych środków ostrożności. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku wydłużonego oczekiwania na kontakt lub usługę serwisową.
Niemniej jednak, dołożymy wszelkich starań, aby nasze usługi zachowały najwyższe standardy jakości.
Dziękujemy i serdecznie pozdrawiamy
Zespół Progress GPS
AKTUALIZACJA!
Od dnia 22.06.2020 przywracamy dotychczasowe godziny pracy Działu Obsługi Klienta.
Nasi analitycy są do Państwa dyspozycji:
od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:00 – 20:00,
w piątki od 8:00 do 18:00 oraz
w soboty między 9:00 a 14:00.