58 781 03 81 biuro@progressgps.pl
Menu

Szkolenie z obsługi systemu monitoringu Progress GPS

Wdrożenie nowego oprogramowania w firmie to ważna decyzja. Powinna ona pociągnąć za sobą nie tylko instalację programów na wszystkich firmowych komputerach, ale też przeprowadzenie szkolenia z użytkowania nowych systemów. To bardzo ważne, gdyż tylko w pełni przeszkoleni pracownicy będą w stanie korzystać poprawnie z oprogramowania.

W zależności od wielu czynników, czas przyzwyczajania się do nowego systemu oraz nauki jego obsługi może być różny dla każdego z pracowników. Dlatego też najlepiej jest w pierwszej kolejności zadbać o prawidłowe przeszkolenie osób, które będą najczęściej korzystały z nowych programów lub nadzorowały pracę z nimi. Pozwoli to na dokładniejsze, bardziej sprawne i bezbolesne wdrożenie oprogramowania w firmie. Nie inaczej sprawa ma się w przypadku wprowadzenia nowego systemu monitoringu Progress GPS.

Szkolenia są ważne

Zmiana sposobu rozliczania floty pojazdów oraz kierowców jest wydarzeniem znacząco wpływającym na pracę w firmie. Trzeba się do takiego kroku odpowiednio przygotować. Nowy program, który ma ułatwić to zadanie, nie może mieć tajemnic przed użytkownikiem.

Rozpoczęcie korzystania z oprogramowania specjalistycznego nie dla każdego może okazać się łatwe. Czymś innym jest korzystanie z pakietu Office i programów dedykowanych. Każdy pracownik w początkowym kontakcie z nowym oprogramowaniem,  obawia się odpowiedzialności za podejmowane działania, ale odpowiednie przeszkolenie pracownika pozwoli na bezpieczną i pewną pracę z nowym oprogramowaniem.

Wdrożenie systemu to również olbrzymi progres dla tych, którzy przez lata pracowali wyłącznie z użyciem metod tradycyjnych. Dlatego warto dostarczyć wszystkim pracownikom odpowiedniego wsparcia podczas adaptacji do nowych warunków pracy.

Rozpoczęcie korzystania z systemu

Oprogramowanie Progress przekazujemy do dyspozycji klienta po montażu systemu w pojazdach lub maszynach. Użytkownik otrzymuje niezbędne dane uwierzytelniające do instalacji systemu na swoim komputerze, aby móc jak najszybciej mieć wgląd do podstawowych funkcjonalności.

Już na tym wstępnym etapie klient otrzymuje od nas pełne wsparcie. W przypadku trudności z instalacją bądź początkową obsługą, dział IT zapewnia pomoc poprzez połączenie zdalne.

Należy pamiętać, iż w przypadku wersji systemu rozbudowanej o pomiar paliwa, urządzenia przesyłają dane do analizy od momentu montażu. Jednakże, ich prawidłowa interpretacja możliwa jest dopiero po przeprowadzeniu kalibracji systemu pomiarowego. Do czasu przeprowadzenia pełnej kalibracji zaleca się, aby spróbować samodzielnej pracy z programem. Wszelkie wątpliwości rozwiewa kontakt z Działem IT oraz dedykowanym opiekunem, przydzielonym po montażu systemu.

Zgodnie z zapisami w umowie, po zebraniu danych do analizy, doświadczony wdrożeniowiec umawia się z klientem na pełne szkolenie. Zapewnia to odpowiedni poziom merytoryczny i zdejmuje z pracowników firmy ciężar dodatkowych obowiązków.

Rodzaje i zakres szkoleń

Pracownicy Progress przeprowadzają zarówno szkolenia stacjonarne – z dojazdem do klienta, oraz szkolenia zdalne. Pierwsze szkolenie w siedzibie klienta oraz szkolenia zdalne są wykonywane nieodpłatnie.

Termin oraz miejsce szkolenia są ustalane podczas rozmowy telefonicznej z klientem. Dzięki temu wszystkie osoby, które będą korzystały z programu, mogą w nim uczestniczyć. W przypadku firm z kilkoma oddziałami, możliwe jest również przeprowadzenie szkoleń w paru miejscach.

Spotkanie trwa z reguły około 2-3 godzin, w zależności od stopnia rozbudowania systemu oraz potrzeb klienta. Podczas szkolenia wdrożeniowiec Progress odpowie na wszelkie pytania związane z obsługą systemu. Pomoże również w jego instalacji na dodatkowych stanowiskach pracy, a także doradzi, jakich narzędzi warto użyć, aby praca z programem była przyjemna i efektywna.

Nasi specjaliści dostosowują tematykę szkolenia do firmy oraz typu działalności, dzięki czemu całą uwagę podczas szkolenia można poświęcić tym funkcjonalnościom, które pomogą zautomatyzować codzienną pracę. Szkoleniowcy indywidualnie dopasowują spotkania do każdej firmy.

Szkolenia zdalne wykonywane są na życzenie klienta i odbywają się w formie rozmowy telefonicznej wspartej prezentacją dokonywaną poprzez współdzielenie obrazu z monitora szkoleniowca. Pozwala to na udzielenie pomocy przy obsłudze programu praktycznie natychmiastowo – również w przypadku ewentualnych awarii oraz aktualizacji.

Jeśli jesteś
zainteresowany ofertą.

Wyślij zapytanie