58 781 03 81 biuro@progressgps.pl
Menu

Pracownik Biura Obsługi Klienta

Progress GPS zajmuje się kompleksowym wdrażaniem systemów monitorowania pojazdów. Dostarczamy najwyższej klasy rozwiązania dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Klienta i Analiz

miejsce pracy: Gdynia

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Obsługę zgłoszeń od Klientów
  • Sporządzanie raportów i analiz dla Klientów
  • Zdalną konfigurację oprogramowania na urządzeniach Klienta
  • Przeprowadzanie szkoleń z obsługi systemu dla Klientów
  • Bieżącą pomoc w obsłudze systemu

  

Oczekiwania:

  • Zdolności analitycznego myślenia
  • Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
  • Umiejętność rozwiązania problemów
  • Znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera
  • Dokładność i precyzja w wykonywaniu powierzonych zadań

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie
  • Pracę w młodym, ambitnym i nastawionym na sukces zespole
  • Atrakcyjny system wynagradzania z rozbudowanym programem motywacyjnym
  • Możliwości rozwoju zawodowego wraz z dynamicznym rozwojem firmy
  • Dopasowany model pracy

 

Osoby zainteresowane ogłoszeniem prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@progressgps.pl

 

Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Jeśli jesteś
zainteresowany ofertą.

Wyślij zapytanie