Pracownik Biura Obsługi Klienta
Progress GPS zajmuje się kompleksowym wdrażaniem systemów monitorowania pojazdów. Dostarczamy najwyższej klasy rozwiązania dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Klienta i Analiz
miejsce pracy: Gdynia
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Obsługę zgłoszeń od Klientów
- Sporządzanie raportów i analiz dla Klientów
- Zdalną konfigurację oprogramowania na urządzeniach Klienta
- Przeprowadzanie szkoleń z obsługi systemu dla Klientów
- Bieżącą pomoc w obsłudze systemu
Oczekiwania:
- Zdolności analitycznego myślenia
- Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność rozwiązania problemów
- Znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera
- Dokładność i precyzja w wykonywaniu powierzonych zadań
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie
- Pracę w młodym, ambitnym i nastawionym na sukces zespole
- Atrakcyjny system wynagradzania z rozbudowanym programem motywacyjnym
- Możliwości rozwoju zawodowego wraz z dynamicznym rozwojem firmy
- Dopasowany model pracy
Osoby zainteresowane ogłoszeniem prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@progressgps.pl
Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).